KinezioTaping


Metoda lepení pružných pásek na kůži pro ovlivnění pohybového a oběhového systému.

Na rozdíl od klasického sportovního tapingu NENÍ jejím cílem omezení pohybu svalů nebo kloubů, ale zachování hybnosti.

Techniku kinesiotapingu lze s úspěchem použít i pro zvýšení sportovního výkonu nebo prevenci zranění při fyzické zátěži.

Metoda je vhodná (s omezeními) i pro těhotné a děti.

Podpora svalové funkce

Zlepšuje svalovou kontrakci v oslabeném svalu

Snižuje přetížení svalu

Snižuje svalovou únavu

Snižuje křeče a riziko poškození svalu

Zmírňuje bolest

Snížení nahromadění tělesných tekutin

Zlepšuje krevní a lymfatickou cirkulaci

Tlumí zánět

Zlepšuje kloubní potíže

Upravuje chybné postavení kloubů

Zmírňuje bolest

Možnosti využití

Bolesti hlavy, páteře, končetin, kloubní blokády, výhřezy plotének, podpora u artróz kloubů,

syndrom karpálního tunelu, syndrom zamrzlého ramene, haluxy - vbočené palce,

přetížené svaly, svalové křeče, menstruační bolesti 

Sportovní přetížení (tenisový/golfový loket, přetížení hamstringů, rotátorových manžet atd.)

Zranění: distorze hlezna, hematomy, kolenní vazy, menisky

Stavy po úrazech a operacích (wiplash, plastika vazů, hojení jizev atd.)

Otoky po úrazech a operacích

Lymfatický systém (otoky, křečové žíly, celulitida)